En semestervecka söderut..

..är nu till ända. För en vecka sedan for vi ca 95 mil söderut efter E4:an och kom fram till min barndomsstad Västerås på lördagskvällen.


Snäcka "On the edge"

Veckan i Mälardalen har vi ägnat åt att hälsa på hos mina föräldrar och åt diverse kortare, mycket trevliga utflykter.. vi hann även med att besöka både Uppsala och Enköping under veckan, men..


Kopparödla bland kottar

..som vanligt är det många naturfoton och väldigt få stadsfoton i min kamera när jag kommer hem..
 

Törstig gräsand


..ändå har vi tillbringat betydligt fler av den gångna veckans timmar inne i städer än ute på landet.

Nåja.. bara att inse att det aldrig blir någon storstadsmänniska av mig.


För ovanlighetens skull ingen gråsparv, utan en bofink (hona), vid en uteservering

Och borta bra men hemma bäst skriver jag definitivt under på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0