Fototävlingen..

.."Bästa novemberbilden" pågår för fullt hos Slottsträdgårdsmästaren.
Idag, lördag, ska bidraget in.. senast kl. 18.00.

Och jag är som vanligt ute i sista minuten.. fast denna gång skyller jag faktiskt lite på vädret. Det har inte varit så värst fotograferingsvänligt under november. Inte förrän idag!

Sol, -10 grader och gnistrande vit snö på backen.. sådan novemberlördag vaknade jag upp till i morse.

Har flugit runt med kameran i högsta hugg under förmiddagen för att hitta något vettigt motiv.. och nu återstår väl bara att välja ut något tävlingsbidrag, då..

Usch, vad svårt..

Glöm inte att surfa in hos Slottsträdgårdsmästaren och rösta på din favorit-november-bild!


Bråttom, bråttom.. (gulsparv)

Kommentarer
Postat av: Åsa!

Det ska bli riktigt roligt att se alla bidrag!

2008-11-15 @ 16:10:16
URL: http://bitihopdax.blogspot.com/
Postat av: Kersti

Kul att du också är med i fototävlingen.. Jag har haft samma bekymmer som du. Inget vidare fotoväder och när vädret väl visat sig från den välvilliga sidan har jag varit fullt upptagen på jobbet. Men nu är bilden vald och inskickad.

det roligaste är nog ändå att få se alla fantatiska bilder.

2008-11-15 @ 17:44:56
URL: http://plommenad.blogg.se/
Postat av: Kirsti

Åsa:

Japp! Det var riktigt spännade i går kväll när klockan passerat det magiska 18.00.. :)



Kersti:

Ja, säger det samma: Kul att du är med i tävlingen! :) Det var hur spännade som helst att se alla fina bidrag.. Kul att det blev så många inskickade bilder!

Nu återstår bara att rösta då..och önska varandra lycka till! :)

/Kirsti

2008-11-16 @ 15:45:35
URL: http://naturligtvisfritid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0